ENLAIREM LA PAU!!

El Dia Escolar de la Pau i la No Violència (School Day of Non-violence and Peace) se celebra tots els anys el 30 de Gener. El seu objectiu és l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau. En aquest dia, els centres educatius es converteixen en instruments de pau i enteniment entre persones de diferent formació, raça, cultura i religió.

El Dia Escolar de la Pau i la No Violència (DENIP) és una jornada educativa no governamental fundada en 1964 pel poeta i pacifista mallorquí Llorenç Vidal i Vidal i que es practica en l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi (30 de gener).

A la nostra escola ens hem afegit al lema d’aquest dia “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

I tots nosaltres, el 30 de gener de 2017, hem fet els nostres: alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, personal de neteja, personal del servei de menjador i equip docent.

Hem cantat, hem ballat i  hem enlaira’t la pau amb els nostres lemes amb un globus gegant, tot esperant que es compleixin els nostres desitjos.

També hem menjat xocolata amb melindros (gentilici de l’Empresa Insigne de Menjador i de l’AMPA de la nostra escola). Volem donar les gràcies a tots els pares i mares que ens heu ajudat a fer possible aquesta festa!!

Una jornada molt emotiva que quedarà per sempre gravada en els nostres cors!!!

globus