ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DE CENTRE

Amb la Resolució ENS/2172/2016 de 13 de setembre (DOGC núm. 7215, 28.09.16) s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels Consells Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics de la Generalitat de Catalunya. El procés s’ha iniciat el dia 7 de novembre i ha d’estar acabat el dia 22 de desembre de 2016.

Per aquest motiu, l’escola Pepa Colomer ha d’escollir els representants pels diferents sectors que integren la comunitat educativa.

El nomenament dels membres del Consell Escolar es fa per 4 anys però es van renovant cada dos anys per afavorir la renovació gradual entre els seus components. Segons indica l’esmentada resolució, el decret 102/2010, de 3 d’agost d’autonomia de centres educatius i les Normes d’Organització i Funcionament de Centre, en la present convocatòria el nombre de representants que cal renovar és el següent:

• Sector pares i mares: 3 persones.
  • Sector mestres: 3 persones.

El punt d’informació de les eleccions està ubicat a la secretaria de l’escola. En la cartellera del carrer Tibidabo es pot trobar tota la documentació de les eleccions: cens provisional i definitiu, calendari, candidatures i actes.

Adjuntem el calendari del procés per tal que sigueu coneixedors/es de les dates més rellevants i facilitar la vostra participació.

Les famílies teniu funcions clares en aquest procés: revisar les vostres dades del cens, presentar candidatura i votar els candidats/tes del vostre sector. Inicialment, haureu de revisar el cens que hem publicat al taulell intern corresponent.

Els/les interessats/des en presentar candidatura ho haureu de fer omplint el model que trobareu a la secretaria del centre, el qual haureu d’adreçar a la presidenta de la mesa electoral (directora del centre) en el període comprès entre el dia 7 i el dia 17 de novembre a les 17:00 h. El dia 11 de novembre a les 9:00 h es farà el sorteig entre els membres del cens per tal d’escollir els vocals de la Mesa Electoral del Sector famílies, la qual es constituirà el dilluns 14 de novembre. La relació de candidats/es sortirà publicada el dia 18 de novembre al tauler d’anuncis del centre ubicat al carrer Tibidabo. Les votacions pel sector pares i mares es faran el dia 30 de novembre de 2016 en l’horari comprès entre les 9:00 i les 18:00 hores.

Creiem que és molt important que hi hagi un elevat índex de participació. El nou Consell Escolar es constituirà el 12 de desembre de 2016.

CALENDARI ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2016-2017
Publicació de la convocatòria i dels cens electoral 7 novembre 16
Reclamacions al cens Del 7 al 9 novembre 16
Presentació candidatures Del 7 al 17 novembre 16
Sorteig de membres de mesa electoral 11 novembre 16
Publicació de la composició de les meses electorals 14 novembre 16
Sol·licituds com a supervisor/a de votacions Del 7 a l’11 novembre 16
Resolució i publicació del cens definitiu 11 novembre 16
Constitució de meses electorals 14 novembre 16
Fi presentació candidatures 17 novembre 16
Publicació de les candidatures 18 novembre 16
Votacions sector famílies 30 novembre 16
Votacions docents 30 novembre 16
Constitució del Consell Escolar 12 desembre 16

Esperem comptar amb la màxima participació en el procés i us agraïm profundament la vostra implicació i col·laboració.

Tots junts fem escola!!