El Reis Mags han visitat la nostra escola

Aquest any, tot ha estat molt estrany, fins i tot el Nadal ha sigut diferent.

Els desitjos d’amor i pau de la nostra comunitat i especialment de tots els nens i nenes de l’escola han estat una invitació per als Reis Mags de l’Orient. A més hem consta que tots hem fet un gran esforç per complir amb totes les normes i coses difícils d’entendre que ha portat una malaltia nova que es diu COVID-19.

Hi havia una vegada 3 Reis que venien de molt lluny seguint l’estrella del Nord, l’heu vist alguna vegada? jo sí la vaig veure i brillava amb més força que mai, i és perquè aquest Nadal hem vist el cel més net i brillant de tots els nadals de la història.

El dia 11 de gener quan vam arribar a l’escola vam descobrir que els Reis havien fet de les seves, havien visitat la nostra escola la nit del dia 5 de gener per deixar uns preciosos regals a totes les aules. Això deu voler dir que tots els nens i nenes de l’escola s’han portat molt bé, no..?

I per això us volem donar unes gràcies enormes plenes de petons, amor i abraçades en el vostre llarg viatge de tornada a l’Orient.