Demà, dimarts 3 d’octubre, ESCOLA TANCADA PER ATURADA GENERAL

Benvolgudes famílies,

Avui és un dia molt trist perquè ahir la societat catalana va patir la violència injustificada de l’Estat contra gent pacíficament concentrada per defensar el seu dret d’expressió.

La nostra escola no pot tancar els ulls perquè som un centre educatiu especialment conscienciat vers el respecte, la tolerància i la no violència, de cap mena, sota cap concepte.

Convençuts que no hem de trivialitzar cap situació violenta, i davant dels fets esdevinguts, volem fer partícips a tothom de la nostra fermesa en continuar lluitant per una societat lliure i treballar plegats per la defensa dels principis més bàsics de l’ésser humà com són el respecte i la convivència pacífica.

Denunciem la repressió tan brutal que està patint la societat catalana, que l’únic que vol és defensar un dret tan bàsic com el dret a votar de forma democràtica.

Ens veiem amb la responsabilitat de condemnar fermament les actuacions policials esdevingudes ahir a les nostres escoles i instituts, llocs on s’ensenya i es fa democràcia.

Ens omple de ràbia veure com les forces policials estatals han vingut i han pegat a nens i nenes, pares i mares, avis i àvies… dintre de les aules de les nostres escoles. La violència mai no és la solució als problemes.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi amb un missatge clar i contundent.  Els fets passats aquest 1 d’octubre són tan greus que Europa i el món sencer han de ser testimonis que no ens quedarem callats i, en conseqüència, l’Escola Pepa Colomer estarà tancada demà 3 d’octubre per expressar que els nostres drets no poden ser atacats d’una forma tan desproporcionada.

Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

Gràcies pel vostre suport i comprensió,

Salutacions cordials

Equip de Treball Escola Pepa Colomer