CONSTRUIM LES NOSTRES NOFC EN COMUNITAT

El passat dimecres 22 de març ens vam trobar, de nou, tots els membres de la comissió mixta de construcció de les NOFC (Normes d’Organització i Funcionament de Centre). Vam estar debatent sobre l’apartat 4 de “Funcionament del Centre” i sobre l’apartat 6 de “Col·laboració i participació dels sectors de la comunitat escolar”.

Va ser una sessió molt interessant! Amb aquests trobada, ja només ens queda aprovar les NOFC en Consell Escolar.

Moltes gràcies a totes les persones que heu participat activament al llarg d’aquests dos anys de contrucció del document!

Junts aprenem a aprendre, construint el nostre gran projecte!!!