Comença el Projecte MUS-E al nostre centre!

El mes de gener hem començat el Projecte MUS-E a la nostra escola!

El Programa MUS-E® va ser creat per Yehudi Menuhin, en col·laboració amb Werner Schmitt, sobre la idea de Zoltán Kodály (1882-1967), qui considerava que la música havia de formar part de l’educació i ser accessible a totes les persones. Menuhin va ampliar el concepte al marc de la realitat multicultural i va incorporar el treball amb totes les arts.

El Programa MUS-E® a nivell internacional va començar a desenvolupar-se a Suïssa el 1994 i des de llavors ha crescut fins a implantar-actualment en 450 escoles de 12 països (Àustria, Bèlgica, Finlàndia, França, Alemanya, Hongria, Israel, Itàlia, Kosovo, Portugal , Espanya i Suïssa). Col·laboren actualment en el Programa al voltant de 1.000 artistes i són beneficiaris més de 50.000 nens, entre els qual hi són els del nostres ecentre educatiu.

Enguany, fem MUS-E a tots els cicles:

• Educació Infantil fa CIRC amb l’Albert Grau.

muse-ei

• Cicle Inicial gaudeix del teatre amb l’Albert López.

muse-ci

• Cicle Mitjà participa de la Dansa Espanyola amb l’Olga Ponce.

muse-cm

• Cicle Superior fa dansa contemporània amb l’Àngela Peris.

muse-cs

Ens ho passem genial, mentre aprenem a prendre creant i representant!!