COM SER DONA CIENTÍFICA EN L’ACTUALITAT!

De l’1 al 15 de febrer ciutats i pobles espanyols s’omplen d’activitats per commemorar l’11 de febrer, declarat Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència per Nacions Unides. Amb aquesta iniciativa es vol visibilitzar la tasca científica de les dones i fomentar les vocacions en les nenes.

El dilluns 19 de febrer l’Escola Pepa Colomer s’ha convertit en un lloc privilegiat en què els nostres alumnes han pogut conèixer de mans de la Núria Llamas (dona científica investigadora en la Universitat de Gant a Bèlgica) els descobriments de dones científiques gràcies a una xerrada-taller impartida per ella mateixa.

Gràcies Núria per obrir-nos nous camins i reafirmar valors tan importants com la justícia de génere!!