ALUMNES DE LA UB ENTREVISTEN A MARES DE LA NOSTRA ESCOLA

El dilluns 9 d’abril, un grup d’alumnes de 1r de magisteri de la UB, entrevisten a dues mares de la nostra escola (la Nieves i la Julieta) per conèixer de primera mà el Projecte “Junts per les malalties rares” que hem implementat a l’escola durant el mes de febrer i que va culminar el 4 de març amb la Marxa Solidària.

Ens ha fet molta il·lusió que, des de la Universitat de Barcelona, ens hagin trobat a través de les xarxes socials i s’hagin interessat per el nostre projecte pedagògic i, en concret, per la iniciativa solidària realitzada durant aquest curs.

Gràcies per fer, encara més visible, aquest projecte que per a nosaltres ha estat meravellós!!