AJUTS PER A LES ACTIVITATS D’ESTIU I EXTRAESCOLARS DEL CURS 2021-2022

Els ajuts municipals volen facilitar l’accés dels joves i infants de la ciutat a les activitats d’estiu i/o extraescolars de lleure, esportives i culturals. El seu objectiu principal és garantir que cap infant o jove quedi exclòs de fer aquestes activitats per motius econòmics o de caire social. Aquestes activitats són una eina educativa de primer ordre i una gran oportunitat per gaudir d’un lleure de qualitat i amb transmissió de valors, així com per facilitar la conciliació de les obligacions familiars.  Enguany, les activitats tindran una triple funció: ajudar a assumir i processar emocionalment les implicacions de la crisi, recuperar la convivència presencial amb altres infants, i fer aprenentatges específics d’autoprotecció i nous hàbits.

Més informació en el següent enllaç: