ADEU-SIAU CARNESTOLTES’23

Avui dimecres de cendra donem per finalitzat el Carnestoltes 2023 i, després de gairebé 15 dies, ens despedim d’ell fins l’any vinent.

Vam iniciar la festa llegint el pregó de la Reina Carnestoltes amb les seves ordres!!! Ens vam passar tota la setmana ben distrets, venint cada dia d’una forma diferent, divertida i mooooolt original.

Finalment, divendres passat vam celebrar la desfilada, els balls i fins i tot les famoses “chirigotas”. Alumnes, mestres, famílies,… tots plegats vam passar un dia d’allò més divertit.

L’ESO va celebrar-ho pel matí amb una sortida al Parc Nou. Els alumnes de 4t van preparar l’esmorzar i els de 3r van amenitzar la vetllada amb una actuació a l’escenari que recollia totes les “chirigotes” treballades a classe. Després van tenir una estona de jocs amb música de carnaval.

Tots junts van passar una bona estona!!!

A la tarda va ser el torn d’Infantil i Primària. Un cop tothom va estar preparat van començar els balls i la gresca. Jardiners i jardineres, óssos panda, unicorns, dinosaures i fins i tot extraterrestres!!! Al ritme de la música formaven un mar de colors al pati de l’escola.