A L’ESCOLA PEPA COLOMER TAMBÉ FEM UN “CLICK” PER LES DONES

Un any més hi hem estat!!

Una comitiva de 8 nenes de 6è i 3 membres de l’equip docent de l’escola hem participat a la 7a edició de l’acte “Fem un Click per les Dones“. Aquest acte, emmarcat dins del Cicle Internacional contra la Violència Masclista, és un clar exemple de la unitat de tots els àmbits que actuen al nostre territori davant un fet tràgic i tristament present com és la violència masclista expressada en totes les seves formes.

El dimarts 22 de novembre a les 13 hores a la Parada de Metro del Parc Nou del Prat de Llobregat hem manifestat el nostre rebuig contra la violència de gènere i el nostre suport a les dones.

fem-un-click

El divendres 25 de novembre a les 16:30 hores ens hem trobat al pati de l’escola, després d’haver treballat a les aules aquest tema tan actual i malauradament tan trist, per fer-nos una foto amb el nostre eslògan: A L’ESCOLA PEPA COLOMER TAMBÉ FEM UN “CLICK” PER LES DONES!

foto-click