A LA NOSTRA ESCOLA LA PAU ÉS UN LEMA

El 30 de gener és el (DENIP) Dia Escolar de la No Violència i la Pau i se celebra arreu perquè en un dia com aquest ens va deixar Mahatma Gandhi. El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau, aspectes que es troben en perfecta harmonia amb els principis de l’escola Pepa Colomer.

El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra“.

El 30 de gener de 2018 ens hem reunit, com cada any fem, tots plegats per celebrar aquest dia tan memorable per a nosaltres i és que fa 68 anys que va morir un home bo, una persona que, com nosaltres, també volia la pau i va lluitar tota la seva vida per aconseguir-ho. Però no només recordem a Gandhi, també a Nelson Mandela, a la Frida Kalho o a les germanes Miralba, que com ell han estat inspiració de la nostra essència, de la nostra manera de ser i actuar.

Malauradament encara no hi ha pau en el món, però creiem fermament que, posant cadascun de nosaltres el nostre granet de sorra, aconseguirem que aquest desig es faci realitat:  la Pau a tots els indrets del món!

A l’escola Pepa Colomer creiem que la Pau és possible si tots hi col·laborem i ens comprometem.

I com diu Malala: “Amb un infant, un llapis, un llibre i un docent podem canviar el món”.

Feliç dia de la Pau 2018!!