Sortides a l’entorn més proper

A l’escola creiem que l’aprenentatge ha de ser actiu, vivencial i engrescador. Donem molta importància a les sortides i colònies escolars (des de EI – 3 anys fins a sisè de primària).

L’objectiu d’aquestes sortides, a més de conèixer l’entorn està sempre relacionat amb el treball de les competències i els projectes que es treballen durant el curs. La realitat que ens envolta ens proporciona els elements complementaris a la tasca educativa diària i moltes vegades és el punt de partida de projectes comuns de cicle i/o d’escola.

Més a més, cada cicle, organitzarà una sortida a la Comarca totalment gratuïta.

Aquesta sortida gratuïta a l’educació Infantil es fa a la neu, a l’Estació d’Esquí Nòrdic de Sant Joan de l’Erm. Als altres cicles varia cada curs.

Més a més, a l’educació infantil es fan sortides per la ciutat i en el seu entorn més proper, setmanalment.