Cavall Fort i El Tatano

A l’escola des de fa anys sóm subscriptors de les revistes del Cavall Fort i El Tatano, però arrel de la situació que estem visquent correus ha avisat que de moment no podrà repartir les revistes. No patiu. Des de la redacció ens han comunicat que les tenen totes a punt i tan aviat com sigui possible ens faran arribar tots els números pendents. Mentrestant, podeu visitar el seu web on hi trobareu moltes propostes i idees. Per als mes xics trobareu audicontes d’El Tatano! I altres materials per a totes edats!

“Aquests dies, els pitinaps estan sols a la redacció de Cavall Fort. I això ens fa més por que una pedregada! Els hem trucat i es veu que estan la mar de bé: salten i ballen per damunt les taules, fan manualitats amb qualsevol paperot que troben i aprofiten el que hi ha a la nevera per a fer pastissos. Ah, i diuen que cada dia, abans d’anar dormir, escolten un audioconte. Ves a saber com ens ho trobarem tot, quan tornem!”