Activitats fetes pels alumnes de 3r

El conte

Aquest mes a l’escola estàvem començant a treballar el conte, és per això que és un bon moment per a que aprofiteu aquests dies per treure el màxim partit a la vostra imaginació. Us proposo fer un conte on apareguin aquests quatre elements: Capa d’invisibilitat, Hedwig, Ulleres.

Si cliqueu aquí podeu llegir el conte que ha escrit l’Unai

Recerca sobre els virus

Aquí teniu un seguit d’ítems de recerca per a que tingueu una guia més clara, no obstant, sempre que acabeu una
recerca fora bo que expliquessiu  què és el que heu après de nou o què és el que més us ha cridat l’atenció.

Què són? Com són? Quins tipus hi ha? Què és el coronavirus? A qui afecta? A quines edats afecta? Quins països estan infectats? Per què no hi ha ara mateix una vacuna contra el coronavirus?

Innovamat

Llibret resum del trimestre d’innovamat.

Activitats espontànies dels alumnes

Un puzle del castell de Hogwarts fet pel Lluc Casas.

Una sopa de lletres inventada pel Nil Bolea.

Un llibre de receptes en llengua castellana i fotos d’alguna d’elles de la Lucía Teixidó.

Un dibuix fet pel Quim Serqueda (el de l’abella).

Un dibuix de la Nadia Boddy (el de l’arc de Sant Martí).

La presentació feta a mà del Joel Herrero.

Un dibuix a ordinador del virus COVID-19 de l’Arnau Ciuró.

Un dibuix de l’Unai Monje.