Stop Motion a l’aula de sisè

Stop Motion

A la classe de 6è  hem fet un projecte de stop motion. El stop motion és una tècnica per fer vídeos amb fotos. Per exemple fas una foto d’un ninot, el mous una mica, fas una altra foto, el tornes a moure una mica i vas fent així moltes fotos. Després s’ajunten totes fent un vídeo.

El projecte l´hem fet per grups de taula. L’objectiu era que cada  grup fes un anunci inventat per ells. Un grup ha fet un vídeo ensenyant cotxes de lego per anunciar una marca de cotxes, un altre grup ha fet un anunci amb un ninot de fil ferro per anunciar una butaca. Un altre grup ha fet un cotxe que es conduïa sol, un altre grup ha fet un anunci d’una llibreta màgica que converteix en realitat tot allò que s’hi dibuixa, i l´ últim grup ha fet un anunci d´una pel·lícula.

Totes les fotos s´han fet amb les tauletes de l´escola. Ara ens queda fer el muntatge de la pel·lícula i posar-hi so.

A mi personalment m’ha agradat  aquest projecte perquè hem treballat d’una manera diferent. Ja tenim ganes de veure el resultat.

Enrique Jáquez (alumne de 6è)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *