Primera reunió de delegats i sots-delegats de classe

El divendres 20 de novembre de 2020, les classes de primària vam rebre una carta de l’equip directiu que ens deia…

Estimats alumnes de l’escola Parc del Guinardó! Esperem que esteu gaudint d’aquest curs tan peculiar, tot i les mesures Covid, la reducció d’espais…Des de Direcció, volíem convocar al o a la delegat/da i al sotdelegat/a a la primera reunió que farem el divendres dia 27 de novembre a les 15:30 hores.

Serà imprescindible mantenir les distàncies amb els companys/es dels altres grups.

Per divendres, haureu de:
• Portar la llibreta de delegats/des. El grup que no en tingueu, passeu pel despatx a buscar-la abans.
• Haurem de pensar amb tot el grup, dues cançons per posar al nou timbre de l’escola. Aquestes cançons han de ser aptes per posar a l’escola i supervisades per la vostra tutora. Una cançó per l’entrada i l’altra per la sortida.

Atentament,
Roser i Marta

Una mica nersiosos, però amb molta il.lusió esperavem totes i tots aquesta primera reunió.

Un cop ens vam presentar i vam explicar quina era la nostra funció vam escoltar i apuntar totes les músiques que vam seleccionar cada classe.

Va ser una reunió molt emocionant i divertida!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *