La puput i la Mallerenga dels Ocells

Els nens i les nenes de la classe dels Ocells hem escrit i il·lustrat un conte col·lectiu que es diu: La puput i la Mallerenga.

El pares del Dídac  han convertit el nostre conte en un curt. Els hi agraïm la seva feina i el pengem al web perquè el volem compartir amb tots vosaltres.

Esperem que us agradi!

Cliqueu sobre la foto per accedir  veure’l.

1. Anna Bassó

Quina meravella!!!!!avui quan l’he vist a l’escola m’he desmaiat de l’emoció ……..estic molt i molt contenta de la feina tant bonica !!!!!🌹🐉Bona Diada de Sant Jordi!!!!!!!

2. Luis

Fantástico!!!! gran historia, y gran trabajo de todes! La verdad cabe decir ahora que estamos muy contentos como familia de todo lo hecho por la Escola y la clase de los Ocells. Es realmente, bajo las actuales circunstancias, increíble todo el trabajo y afecto que estáis donando a las niñ@s. Muchas gracias por todo esto. Y felicitaciones a los ocells!!!