Gegants a l’escola!!

Avui a I3 ens ha visitat la Colla Gegantera de Sarrià!! Ens han ensenyat un gegant, una geganta i un capgròs! Ens han explicat com es preparen, les diferents parts que tenen per dins i per fora i ens han dit que pesen molt! Han ballat i fins i tot… Ens l’han deixat provar! Hem passat un matí d’allò més entretingut i divertit. Segur que d’aquí surten futurs gegants i gegantes per augmentar la colla de l’escola, els Lleons i Lleones del Guinardó!

1. Anna Bassó

Quina meravella!!!! Quina il·lusió veure els gegants de tant aprop i poder participar d’aquesta visita tant bonica!!!! Visca els Gegants i les Gegantes!!!!! 🎉⭐😜