Festa de Carnaval 2019

A primera hora del dia els/les alumnes de 6è han donat la benvinguda a la reina Carnestoltes llegint el pregó. Aquest curs tots els nens i nenes de l’escola i algunes famílies han participat en una rua pels carrers del barri.

Anada:Des de l’escola C/Garriga i Roca 13, baixant pel parc fins la Plaça del nen de la rutlla, baixar fins al carrer de la Bisbal fins la plaça Salvador Riera, pel carrer de Maspons i Labrós fins al Mas Guinardó.

Tornada: pujar pel passatge dels garrofers fins al carrer Garriga i Roca 13, l’escola.

En tornar a l’escola han fet una desfilada de disfresses per cursos fent una volta pel centre de la pista. Finalment tots junts hem ballat la coreografia/dansa “carnaval, carnaval”.

Després d’esmorzar hi havia preparats diversos tallers relacionats amb el món de la CUINA: fem un PIN, collarets de pasta de sopa, decorem antifaços, fem sucs de taronja naturals i pinxitos de fruita, memori d’olors, construïm plats de menjar amb plastilina, dibuix ràpid d’un bodegó, mural d’estampació amb fruites i verdures, etc.

A la tarda, els alumnes de 5è han acomiadat la reina Carnestoltes amb un emotiu testament. I per acabar hem compartit una dolça xocolatada amb melindros.

Com sempre ha sigut la més esbojarrada de les festes!!