Fem Mates fase final!

El dia 13 de maig la Maia i l’Ona van participar a la final del concurs Fem Matemàtiques organitzat per la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT). La jornada es va desenvolupar al Cosmocaixa de Barcelona i va constar d’una primera part durant la qual l’alumnat va fer les proves individuals i d’una segona part en què van poder gaudir d’un taller matemàtic i una visita guiada pel museu. Després del dinar, al que vam estar convidats tots els participants es va fer l’entrega de premis. Les dues noies de la nostra escola van poder gaudir d’un dia fantàstic fent matemàtiques i la Maia, a més a més, va guanyar el tercer premi i l’han convocada a participar en les olimpíades matemàtiques que se celebraran a finals de juny a les illes Canàries. Enhorabona, Maia!