El Flic ve a l’escola!

Fa uns dies El Flic va venir a l’escola per visitar infantil! Vam gaudir de l’espectacle: Pica Plat. És un espectacle de petit format que consta d’una vintena de peces orals (poesies, cançonetes, cantarelles) dites, cantades o cantarellejades per una recitadora acompanyant-se de ritmes, i del so ben ritmat d’aquests composicions.

La intèrpret porta un davantal i desgrana els poemes amb l’ajut d’una taula, tres plats i altres objectes quotidians que a poc a poc s’omplen de poesia.

El recital el componen petites peces que provenen de l’ampli repertori poètic de la literatura tradicional i també de la poesia culta, d’autors clàssics i contemporània.

Amb la recitació d’aquests poemes, es pretén preservar la decidida voluntat dels mots d’entrar a formar part de les persones a través de les seves orelles, deixant com a record el pòsit musical i rítmic de les paraules que composen la poesia.