100 anys d’escola, 30 anys d’escacs.

Dia 6 d’abril, jornada d’escacs al Parc del Guinardó, celebrant el centenari de l’escola i els trenta anys que fem cursets d’escacs. A aquesta jornada han estat convidades l’escola Antiga del Mar i l’escola Arc Iris.

Ha vingut força gent (unes 55 persones) i al llarg d’una hora i mitja s’han jugat moltes partides. Mares i pares també han jugat. La jornada s’ha dut a terme al menjador de l’escola, que ha estat decorat amb peces d’escacs grans, de cartró, retallades i pintades. Treball creatiu fet pels nens.Tot ha funcionat molt bé i tots hem quedat contents.

Enric i Anna

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *