Shrek, el musical -Música setmanal-

Bona setmana olivarencs i olivarenques!

Si aquesta setmana hagués estat normal i haguessim pogut anar a l’escola, a les hores d’entrar al centre i de sortir-ne hagués sonat la primera de les tres cançons enllaçades que hi ha en aquest vídeo. Per què? Doncs perquè, com sabeu, des de fa uns quants cursos els alumnes de 5è de l’Olivar preparen un musical i aquesta hagués estat la gran setmana de l’estrena. Aquest curs estavem preparant Shrek, la història d’un ogre que viu en un pantà i que es fa amic d’un ruc per anar a buscar una princesa tancada en una torre que al final resulta ser també una ogressa amb la qual s’acaba enamorant.

Malauradament tot això no és possible, però malgrat tot els volem fer un homenatge per tota la feina feta i per això he escollit aquest vídeo, en el qual surten imatges de la pel·lícula amb els seus personatges i també músiques de la seva banda sonora. Espero que el gaudiu molt, i us envio molts ànims, a veure si aviat podem anar tornant a la normalitat!

Us animo a que deixeu els vostres comentaris al final d’aquest article… heu vist la pel·lícula? potser el musical? us agraden aquestes cançons?

Manel