El Nadal és un dia especial

Quan s’acosten aquestes dates l’escola bull d’activitat. Tots i totes anem de corcoll tot preparant els Pastorets i ultimant els detalls de mil coses que han de passar abans del gran dia. Com va essent costum en els últims cursos, un cop acabada la funció dels Pastorets de l’Olivar, cantarem tots junts una cançó per cloure l’acte i el trimestre i també per desitjar a tothom unes Bones Festes!.

La nadala que farem aquest any és de l’any 2013, amb lletra i música de Marc Parrot. Es va popularitzar al Club Super3 de TV3, però nosaltres li hem canviat lleugerament la lletra per tal d’adaptar-la a la realitat que compartim a l’Olivar.

Podeu escoltar-la i practicar-la aquí mateix:

i així quedarà ben lluïda el proper divendres 20 de desembre!

I si voleu consultar o descarregar-vos la lletra tan divertida i escaient d’aquesta cançó, cliqueu o premeu aquí.