Descobrim qui és el nostre amic invisible

Aquest matí els infants de cicle mitjà hem descobert qui és l’amic o amiga invisible que des de fa dues setmanes ens ha anat deixant pistes. Ha sigut molt emocionant! Quins regals més ben preparats que han fet! Ens han deixat amb la boca oberta, us felicitem pel vostre esforç i dedicació per fer aquests regals amb tant d’amor.

Si cliqueu a les fotos podreu veure alguns moments de l’últim dia d’escola del 2023!

ORENETES             LLEÓ D’OR           ABELLEROLS

A mig matí també hem tingut una altra sorpresa, i és que el tió ens ha cagat uns llibres per la classe i un bon esmorzar.

Esperem que la màgia d’aquestes les festes que avui ha començat a l’escola ompli les vostres cases aquests dies de Nadal.

Us desitgem unes bones festes i un feliç any nou!