Celebrem la Castanyada

El dimarts 31 d’Octubre, tal i com marca la tradició a l’Olivar, vam anar a passar el dia al Nucli Antic de Castellnou de Bages per fer una agradable passejada pel bosc, jugar de valent i havent dinat celebrar la tradicional Castanyada amb companys d’escola, famílies i mestres. També ens van visitar unes castanyeres ben autèntiques que ens van portar un marrameu gegant! Al final de festa vam compartir les castanyes que ens van dur amb els panellets que havíem fet el dia abans a l’escola.

Enguany vam preparar unes danses ben originals i diferents de les que havíem fet altres anys. Com que últimament plou tan poc i hi ha tanta sequera, vam ballar unes danses per invocar la pluja.

El més màgic de tot plegat va ser que van funcionar i al cap de dos dies va ploure!!!

Podeu veure els vídeos de les danses clicant aquí.

I podeu veure més fotos i vídeos de tot el dia clicant aquí.