CS visita l’aiguamoll de la Bòbila de Santpedor

El dimecres dia 14 de febrer els alumnes de cicle superior vam anar d’excursió a l’aiguamoll de la Bòbila de Santpedor. Vam sortir de l’escola a les 9 i vam anar caminant fins arribar al nostre destí.

Allà ens hi esperaven tres monitors del Parc de la Sèquia. Van ser els encarregats de guiar-nos per l’aiguamoll i explicar informació sobre l’ecosistema. Vam pujar a la torre mirador, on un grup va tenir la sort de divisar un visó negre i una llebre. També vam entrar a l’aguait Jordi Falip, en el qual vam observar amb binocles els aiguamolls ben secs. Tot seguit, vam cercar plantes, arbustos i arbres de l’entorn més proper; vam identificar cants de les aus que hi habiten i vam conèixer l’origen de l’aiguamoll.  Sens dubte, vam constatar els efectes de la sequera.

Quan vam acabar l’activitat vam anar caminant a un parc de Santpedor. Allà vam jugar una estona fins que vam anar al bosc a dinar. Després de dinar vam anar caminant fins a l’escola. En resum, va ser un dia fantàstic!

Si voleu veure’n algunes fotos feu clic en aquest enllaç

Cabiruques de llum.