CELEBREM SANT JORDI I ELS VI JOCS FLORALS

Avui 24 d’abril , hem celebrat Sant Jordi a l’escola. Hem començat amb el concurs literari dels Jocs Florals que aquest any tenia com a tema el text teatral . Ens han acompanyat els membres del jurat ( mares de l’escola ) , la regidora d’ensenyament de l’ Ajuntament de Castellnou i el Lluís Barrera mestre de teatre . Els alumnes de quart han fet la presentació de l’acte i els alumnes de l’activitat extraescolar de guitarra amb el seu professor Benjamí Palomar, s’han encarregat d’amenitzar la festa.

La festa ha estat oberta a tots els pares i mares de l’escola que han gaudit d’aquest certamen.

L’última estona del matí hem fet l’activitat dels Padrins de lectura com cada any.

Aquí teniu un recull de fotos on podreu veure com ha anat laP1030710 (1)