A very special morning!

Quan encetem el mes de desembre, ve un compte enrere que a l’escola també vivim amb molta il·lusió. Amb ganes d’aprofitar aquest esperit nadalenc, cicle mitjà i cicle superior van tenir una jornada ben diferent.

El matí del dilluns 4 de desembre van dur a terme tres tallers, en els quals van poder crear tres productes finals: una decoració per a l’escola, una performance en anglès i una manualitat per a casa.

D’una banda, els nens i nenes -que anaven barrejats amb altres classes- van fabricar unes estrelles d’allò més boniques que ja podeu veure penjades al vestíbul de l’escola. D’altra banda, van dissenyar la manualitat que il·luminarà una mica les respectives cases. I, per últim, al gimnàs de l’escola els esperava un taller musical a partir de la cançó ‘All I want for Christmas is you’ de la Mariah Carey. Tots els grups van aconseguir cantar i ballar la cançó després de seguir els consells en anglès del Pau, un actor de teatre musical de la companyia Jumping Ducks.

Well done, super groups! Va ser un matí molt màgic!

Si voleu veure més imatges i vídeos de la jornada, cliqueu a la imatge que teniu a continuació.