Anem a la piscina !!

Aquesta setmana ens ho hem passat d’allò més bé a la piscina! Els nens i nenes d’infantil s’han llançat a l’aigua de cap a la diversió amb un munt de jocs, xipollejos i riures. Ha estat una activitat súper divertida. Sens dubte, l’activitat estrella!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut