DIJOUS LLARDER
El dijous llarder, com és tradició, sortim al camp d’excursió. Hem fet una bona caminada, hem menjat un bon dinar i…hem pogut gaudir dels boscos del nostre entorn.
El dijous llarder, com és tradició, sortim al camp d’excursió. Hem fet una bona caminada, hem menjat un bon dinar i…hem pogut gaudir dels boscos del nostre entorn.
Els Esquirols, les Llebres i les Guineus hem celebrat el dijous llarder. Hem anat al bosc del voltant del Serrat. Ens ho hem passat molt bé fent cabanes, buscant insectes, explorant el bosc… Volem donar les gràcies al David, la Mireia, la Bianca, l’Ana, la Meri, La Laura i la Zsuzsanna per haver-nos acompanyat! Us
Avui hem volgut fer un final de taller “una mica especial” i hem preparat una sorpresa a les mares i àvies que ens han estat ajudant tots aquests dimarts. Vam decidir que prepararíem una macedònia. Aprofitant que el divendres anàvem al teatre a Santpedor, vam anar al mercat a comprar la fruita. Hem decorat unes estovalles
Festa final de taller Llegeix més »
Ja us podem ensenyar el resultat del nostre taller: uns ninots originals i divertits!! Ens fan tanta il·lusió que ens acompanyen a tot arreu… fins i tot els baixem al gimnàs i els hi recollim els cabells!!
Les nostres creacions Llegeix més »
Avui divendres, 17 de febrer, celebrem els primers cent dies de classe. No són els primers cent dies qualssevol: són els 100 primers dies de la primària, una etapa en què els aprenentatges i les experiències de tot tipus continuen forjant dia a dia les personalitats dels més xics. Doncs bé, ja han passat un centenar
100 DIES DE CLASSE! Llegeix més »
Les Guineus hem estat treballant amb les balances i les cintes mètriques. Ens ha agradat molt poder pesar i mesurar vàries coses.També ens hem pesat i mesurat nosaltres mateixos. Mireu com ho hem fet!
Els Esquirols aquests dies hem fet vàries activitats de geometria utilitzant diferents elements del nostre voltant. Aquí teniu una mostra.
Les Llebres durant aquests dies hem estat treballant amb els colors freds. Una de les activitats que vam fer va ser pintar amb color blanc sobre paper de cel·lofana blau. Però vam fer vàris descobriments, voleu veure el resultat?
Durant aquests dies amb les Guineus hem estat treballant els números. Primer de tot ens vam preguntar on podem trobar números, i vam decidir fer 6 grups i sortir amb les tablets a caçar números. Ens vam adonar que tenim números a tot arreu!! Aquí teniu el resultat.
Avui dimecres han estat els agents rurals qui ens han visitat per fer-nos una explicació detallada de les seves tasques com a agents i donar-nos, en fefinitiva, el missatge “Protegim la natura entre tots”. Ha estat una visita molt esperada i valorada pels Esbarzers, que han gaudit de les moltíssimes imatges de la fauna més comuna dels
Visita dels agents rurals i inici dels racons Llegeix més »