Acabem el curs amb moltes activitats

Ja s’ha acabat el curs. Aquesta darrera setmana ha estat plena d’activitats variades. Hem fet tot això: esmorzar geomètric, tallers d’insectes i moixons, plantada d’un arbre, excursió a Botarell, jornada d’escacs a l’escola, gimcana preparada per l’alumnat de tercer cicle i comiat de l’alumnat de 6è.… Llegeix més»