Promoció 2017-B

I3-4A    I3-4B    I3-4C   I5A   I5B

1A  1B  2A  2B  3A  3B  4A  4B  5A  5B  6A  6B

CI- WANDA, THE WITCH

    Aquest dilluns, 12 de febrer del 2024, l’alumnat de Cicle Inicial va veure l’obra de teatre en llengua anglesa “Wanda, the witch”. En les classes prèvies a l’obra vam treballar el vocabulari i les cançons referents a l’obra. Ens va agradar molt i vam participar en totes les activitats proposades.

CI- WANDA, THE WITCH Llegeix més »

JA TENIM AQUÍ EL NADAL

Aquestes darreres setmanes han estat plenes d’emocions. Buscant els tions al bosc ens ho hem passat d’allò més bé. Junts hem gaudit d’aquest moment tan especial i l’hem cuidat d’allò més bé. Hem fet treballs manuals nadalencs com la postal de Nadal i els desigs pensat amb el cor i penjat a l’arbre de l’entrada

JA TENIM AQUÍ EL NADAL Llegeix més »

PROJECTE LOTUS

Hem gaudit d’una sessió del projecte Lotus que aquest curs hem iniciat a l’escola. Hem pogut practicar i conèixer tècniques que ens poden ajudar per treballar l’equilibri físic, mental i emocional en la nostra vida. L’objectiu bàsic del Projecte Lotus és estar millor amb un mateix, incrementar el nivell de pau i benestar a la

PROJECTE LOTUS Llegeix més »

PROJECTE “CUIDEM-NOS”

Hem iniciat el nostre projecte amb les converses relacionades amb el lema d’aquest curs “CUIDEM-NOS”. A partir d’aquí hem triat el nom de la classe i ens han sorgit més preguntes que volem investigar. De totes elles, en destaca una, la nostra pregunta repte: PER QUÈ ENS HEM DE CUIDAR? A partir d’aquí hem continuat

PROJECTE “CUIDEM-NOS” Llegeix més »

CASTANYADA!!

Durant aquestes darreres setmanes hem estat ben enfeinats i enfeinades!! Hem preparat una dansa, hem fet paperines per posar castanyes i hem preparat un detallet per donar a la castanyera quan ens vingués a visitar, una llibreta amb tot de dibuixos nostres sobre la tardor!! Finalment, va arribar el gran dia i el passat 31

CASTANYADA!! Llegeix més »

EXCURSIÓ MÓN SANT BENET

El dijous 26 d’octubre vam anar d’excursió al Món Sant Benet i vam fer dos tallers de cuina: El primer taller que vàrem fer és el “Fem cuinetes” on ens van explicar com dissenyar el nostre menú perquè sigui equilibrat i saludable. En el segon taller “TASTAOLLETES” vàrem poder ser científics per un dia i

EXCURSIÓ MÓN SANT BENET Llegeix més »

FESTA DE BENVINGUDA

El dimecres 11 d’octubre hem celebrat la Festa de Benvinguda amb tots els nens i nenes de l’escola. Relacionat amb el nom de la classe, hem elaborat un petit detall decoratiu i hem ballat una cançó que ens parlava de la importància de fer un bon esmorzar! Els mestres ens han preparat un ball sorpresa

FESTA DE BENVINGUDA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut