Promoció 2017-B

I3-4A    I3-4B    I3-4C   I5A   I5B

1A  1B  2A  2B  3A  3B  4A  4B  5A  5B  6A  6B

SANT JORDI

La setmana passada vàrem celebrar Sant Jordi a l’escola. Vàrem preparar uns titelles molt bonics dels personatges de la Llegenda de Sant Jordi i també vàrem escriure unes endevinalles per parelles i grups de tres que vàrem exposar a les paradetes del vestíbul. El dilluns 22 d’abril vàrem sortir tots i totes a la pista […]

SANT JORDI Llegeix més »

ELS REPTES DE’N SAIKO

Hem gaudit d’una experiència musical de la mà d’en Jaume Prat i en Ferran Junyent, on a través del so de la trompeta i el violoncel, hem pogut desenvolupar un seguit d’habilitats musicals (afinació, ritme, dinàmiques, …) per superar diferents reptes que ens ha plantejat en Saiko. Ens ha agradat molt!

ELS REPTES DE’N SAIKO Llegeix més »

UNA VISITA BEN ESPECIAL

Avui els nens i nenes de 1r B hem rebut una visita ben especial. L’Ot, un company de classe ens ha portat tres pollets els quals hem pogut observar i alimentar durant una estoneta. D’aquesta manera seguim aprenent a respectar i cuidar la resta d’éssers vius que habiten en el nostre bonic planeta.

UNA VISITA BEN ESPECIAL Llegeix més »

DANSES I CARAMELLES

Amb l’arribada de la primavera també arriba el final del trimestre i a l’escola ho hem celebrat d’una manera ben especial, cantant caramelles i ballant danses tradicionals. D’aquesta manera recordem i recuperem les danses i cançons que formen part del nostre patrimoni. Voleu veure com ballen les Macedònies?

DANSES I CARAMELLES Llegeix més »

CIRCUITS (Macedònia, 1rB)

Ens agrada molt fer circuits. Per nosaltres suposa seguir camins en els quals ens anem trobant diferents reptes motrius. Amb aquest repte seguim complementant i ampliant el treball del nostre cos iniciat al trimestre passat. Els circuits ens ajuden a millorar la coordinació, la trepa, l’equilibri, reptar, practicar diferents tipus de salts i desenvolupar la

CIRCUITS (Macedònia, 1rB) Llegeix més »

SORTIDA A CAN MIQUELÓ

La sortida a Can Miqueló ens ha encantat !!! Hem pogut gaudir d’un bon dia a l’aire lliure on viatjant pel cel, entre astres i planetes, ens hem divertit d’allò més. Hem fet una gimcana i ens ho hem passat molt bé visitant el planetari. Després de dinar hem pujat en una nau espacial on

SORTIDA A CAN MIQUELÓ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut