AUDICIÓ “DANSES DEL MÓN”
27/03/26El passat dilluns 23 de març, l’alumnat de CM va anar a Lleida en tren per tal de veure l’audició “Danses del món” que es va dur a terme a l’Auditori Enric Granados.
Ens va agradar molt!
El passat dilluns 23 de març, l’alumnat de CM va anar a Lleida en tren per tal de veure l’audició “Danses del món” que es va dur a terme a l’Auditori Enric Granados.
Ens va agradar molt!
Avui els infants de cicle mitjà hem anat a la llar dels jubilats a fer entrevistes als padrins i padrines del poble.
Ha estat una experiència intergeneracional molt enriquidora ja que hem treballat l’entrevista i a més, hem investigat les tradicions del nostre poble.
Hem après moltíssim dels més grans!
Avui, l’alumnat de Cicle Superior hem rebut la visita del Jordi Cotonat, antic alumne de la nostra escola que ha dut a terme un treball d’investigació i recollida de dades històriques sobre el nostre poble.
Ens ha agradat molt conèixer la història del nostre poble. Moltes gràcies Jordi!
El dijous 5 de març tot CS hem realitzat una jornada esportiva a Balaguer amb altres escoles.
Ens ho hem passat molt bé practicant esport junts!
Aquí teniu una petita mostra!
El passat dilluns 2 de març, vam tenir la sort de rebre la visita de l’Aída, la mare del Nur i el Nima, que ens va explicar la seva tasca com a científica.
Ens va agradar molt!
Ahir els nens i nenes de l’escola vam fer una petita mostra al carrer dels experiments realitzats durant la VIII Setmana de la Ciència a l’escola.
Ens va agradar molt poder mostrar a les famílies i obrir al poble alguns dels experiments treballats.
Moltes gràcies per venir!
Avui, dimarts 24 de febrer, a partir de les 15:30 hores, durem a terme l’activitat “Ciència al carrer!” al pati de l’escola.
Per tal de fer-ne difusió, ahir dilluns, l’alumnat d’I4 i I5 va anar a l’Ajuntament a fer un pregó per a tot el poble.
Us hi esperem!
El passat divendres 20 de febrer, tot l’alumnat de l’escola i de la Llar vam gaudir de la Rua Infantil de Carnaval que vam dur a terme per la tarda.
En acabar la Rua, vam berenar tots plegats al pati de l’escola, gràcies a l’AFA per la coca!
Ens ho vam passar genial!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb una disfressa.
“El divendres el Carnestoltes ha arribat
i a l’escola vindràs disfressat!
No oblidis portar un instrument (xiulets, trompetes…),
a la Rua molt ens divertirem!“.
Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil, hem fet un taller amb tècnics del SEM que ens han explicat el seu ofici. També vam poder conèixer de primera mà el funcionament d’una ambulància.
En cas d’emergència hem de trucar al 112!!!