COLLIM, CUINEM I MENGEM DE L’HORT!

Els infants de cicle inicial hem fet una activitat molt especial amb els productes del nostre hort escolar. Durant aquests dies hem collit unes bledes molt maques que havien crescut gràcies a la feina i la cura de tots i totes. Amb elles, hem preparat una deliciosa truita de bledes que després ens hem menjat plegats.

També hem collit enciams, remolatxes i pastanagues fresques. Després de rentar bé totes les verdures, hem preparat una amanida molt colorida i saludable. Ens ha agradat molt veure com els aliments que hem cuidat des de petits es convertien en un esmorzar tan bo!

Ha estat una experiència perquè hem après la importància de treballar l’hort, menjar sa i aprofitar els aliments de temporada. A més, compartir aquest esmorzar entre companys i companyes ha estat encara més especial.

Felicitats a tots els nens i nenes per la gran feina feta a l’hort!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>