TPV Escola

A partir d’aquest curs 2019-2020 les comunicacions de l’escola us les enviarem mitjançant TPVEscola, un sistema àgil i senzill.
Tota la informació que fins ara rebíeu per correu electrònic la rebreu mitjançant tres vies:
  • L’aplicació de telèfon mòbil TPVEscola.
  • La pàgina web www.tpvescola.com
  • Al vostre compte de correu electrònic.
Instruccions per accedir a TPVEscola:
Amb l’APP gratuïta del mòbil:
  1. Descarregueu l’APP “TPVEscola” a Google Play o App Store.
  2. Seleccioneu població Badalona i Escola Mercè Rodoreda.
  3. Us demanarà el nom d’usuari i la contrasenya indicades al requadre de sota. Un cop introduïda, ja queda gravat per properes vegades.
  4. Si teniu més d’un/a fill/a al centre, podeu incorporar tots els usuaris des de “Usuaris/Nou usuari”. Podeu canviar de fill/a a “Usuaris/Canvi d’usuari”.
Per internet:
  1. Accediu a www.tpvescola.com
  2. Seleccioneu població Badalona i Escola Mercè Rodoreda.
  3. Us demanarà el nom d’usuari i la contrasenya indicats al requadre de sota.
Aquest curs, alguns pagaments especials de cicle superior i els pagaments que gestiona l’AMPA de l’escola a finals de curs, es faran mitjançant TPVEscola, de manera àgil, senzilla i transparent.