Famílies

Considerem la cooperació amb les famílies i la seva participació imprescindibles per portar a terme l’educació que pretenem. Afavorim la col·laboració de les famílies amb els professionals en la tasca educativa diària, mitjançant l’orientació tutorial. Mantenim informades les famílies del procés educatiu dels seus fills/es, mitjançant les entrevistes i les comunicacions puntuals.

L’escola organitza reunions periòdiques amb l’AFA i amb els familiars delegats de cada curs per informar d’aspectes organitzatius, educatius, … que afecten al conjunt de la comunitat educativa.

L’AFA de la nostra escola és molt activa: gestiona la socialització de llibres i material socialitzat, organitza benvingudes, promou xerrades, organitza festes, col·labora amb les festes internes de l’escola, organitza activitats per recaptar fons, dinamitza les colònies familiars.

Comptem amb una nova comissió de creació de material didàctic composada per famílies voluntàries i mestres de l’escola que venen dos matins per setmana.

Celebrem les festes i tradicions de la cultura catalana (Castanyada, Nadal, Setmana cultural, Carnestoltes, la pasqua i Sant Jordi) i sempre que podem obrim l’escola a les famílies amb l’objectiu de compartir uns objectius comuns i mostrar els processos d’aprenentatge  dels infants.