Preinscripció curs 2024-2025

En aquest espai anireu trobant tota la informació per la preinscripció del curs 2024-2025

Calendari preinscripció:

5 de març Publicació oferta de places escolars
Del 6 al 20 de març Presentació de sol·licituds
17 d’abril Llista de sol·licituds amb puntuació PROVISIONAL
Del 17 al 22 d’abril Presentació de reclamacions
25 d’abril Llista de sol·licituds amb puntuació DEFINITIVA
30 d’abril Sorteig nº de desempat entre preinscripcions empatades a punts
2 de maig Llista ordenada per puntuació
Del 29 de maig al 31 de maig Ampliació de petició de preinscripcions per alumnes sense plaça assignada
7 de juny Publicació oferta final (nombre de places per centre i curs)
10 de juny Llista d’alumnes admesos

Llista d’espera

Llistat assignacions de tots els preinscrits al centre

Del 18 al 26 de juny Matriculació

Criteris d’assignació de plaça:

Criteris de prioritaris

1. Si el fill o filla que opta a la plaça té germans o germanes que ja estan estudiant al centre sol·licitat 50 punts
2. Proximitat geogràfica del domicili habitual o del lloc de treball del pare o la mare a l’escola.
  • Quan el domicili habitual de la família es troba dins la zona educativa del centre escolar que es demana en primer lloc, se sumen 30 punts.
  • Quan la ubicació del lloc de feina del pare, la mare, el tutor o la tutora està dins la zona educativa del centre triat en primer lloc, se sumen 20 punts.
  • Quan el domicili familiar es troba dins del mateix municipi, però no dins de la zona educativa del centre que s’ha triat en primer lloc, se sumen 10 punts.
3. Si la família percep la renda garantida de ciutadania. 15 punts.

Criteris complementaris

1. Criteri del pare, mare o el tutor o tutora legal treballant al centre educatiu. Quan el pare, la mare o el tutor o tutora legal treballen al centre en el moment en què es presenta la sol·licitud de preinscripció 10 punts
2. Família nombrosa. Quan l’infant forma part d’una família nombrosa 10 punts
3. Família monoparental. Quan l’infant forma part d’una família monoparental 10 punts
4. Ser bessó o trigemin. Quan l’alumne o alumna hagi nascut en un part múltiple 10 punts
5. Quan l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment familiar 10 punts
6. Si algun membre de la família té una discapacitat. Quan el mateix infant, el pare o la mare, o bé algun germà o germana té una discapacitat igual o superior al 33 % 15 punts
7. Si s’acredita la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme. 10 punts

Informació oficial important sobre la preinscripció:

Pàgina oficial del Departament d’Educació
Guia d’informació educativa de Badalona
Plànol zones escolars

PORTES OBERTES (curs 2024-2025)

Les portes obertes de la nostra escola es duran a terme el dimarts 5 de març en dues franges horàries diferents.

• Primera franja: comença a les 17h i es preveu acabar sobre les 19h
  • Segona franja: comença a les 18’30h i es preveu acabar sobre les 20’30h.

És necessari que truqueu a l’escola per apuntar-vos a una de les dues franges 93 383 46 50

En aquestes sessions us explicarem el procés de la preinscripció i el nostre projecte educatiu i podreu veure les nostres instal·lacions.

A l’enllaç de la imatge ja podeu veure el vídeo Un dia a l’escola Mercè Rodoreda. Seria interessant que el miréssiu abans de venir a les portes obertes.

Us hi esperem!!

16 d’octubre 2023: Dia Mundial de conscienciació sobre l’aturada cardíaca

Al llarg de la setmana es duran a terme diverses activitats per tal de conscienciar a la població escolar sobre la necessitat d’actuar de
manera ràpida.

Des del Seminari de Suport Vital Bàsic de Badalona han escrit amb l’alumnat dels centres participants les paraules del protocol d’actuació davant d’una emergència cardiorespiratòria.

Us deixem una foto que enllaça amb el document creat des del seminari, amb la participació de diverses escoles

(cliqueu la imatge per visualitzar el document)

Convocatòria ajuts menjador curs 2023-2024

Us informem que ja s’ha obert la convocatòria per presentar les sol·licituds d’ajuts individuals de menjador per al curs 2023-2024.

Termini presentació de sol·licituds: fins el 24 de maig de 2023
Bases de la convocatòria

Imprès de sol·licitud

16 octubre – Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria

El dia 16 doctubre de 2022 se celebra la Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria sota el lema “Tots els ciutadans del món podem salvar una vida”.

La nostra escola hi hem participat col.laborant en un vídeo que hem realitzat entre totes les escoles de Badalona que participem en el Seminari de Suport Vital Bàsica a les escoles de Badalona, amb la col·laboració del Consell Català de Ressuscitació (CCR).