Jornada a l’hort

El passat dijous els alumnes de l’escola vàrem anar a passar la jornada a l’hort. En grups de treball vàrem identificar les diferents verdures que hi havia plantades a l’hort, les vam collir, les vam netejar, les vam cuinar i ens les vam poder menjar plegats. Algunes verdures es van elaborar crues, d’altres es van fer al vapor, d’altres a la brasa, d’altres fregides i algunes es van convertir en una truita ben saborosa. Les verdures de l’hort es van poder acompanyar amb una base de llegums (cigrons o llenties) o cereals (arròs i pa). La comunitat de mitjans i mitjanes ens van compartir les olives i patofes en vinagre que havien elaborat prèviament. Tothom va poder escollir què es posava al plat i gaudir d’un dinar ben sa i nutritiu en bona companyia.

Va ser un moment d’agrair, de compartir i de celebrar l’oportunitat que ens dona l’escola i la terra de gaudir d’aquests moments de comunitat tan plens d’experiències que quedaran pel record de tots.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *