Activitats en família

“El passat 30 de maig, unes 35 persones de l’escola vam participar de la caminada familiar organitzada per l’AFA.
Vam disfrutar d’un bonic i assolellat dia tot fent una ruta d’uns 8 km, preparada per una família de l’escola, amb la que vam conèixer els entorns de Tarroja.  Vam anar per corriols tot observant el paisatge, ja de tons grocs i marrons, i algun cabirol que també es va deixar veure tot travessant un camp. Després d’una petita parada a la Prenyanosa, vam creuar el riu Sió i vam dinar a l’oasi segarrenc de la Peixera de la Prenyanosa (o de Tarroja), on vam refrescar-nos sota un ombra (i algú altre també a l’aigua), i reprendre forces per la tornada a Tarroja, on encara vam seguir jugant pel poble durant una bona estona.
L’AFA estem molt contentes i agraïdes de la bona rebuda que va tenir l’activitat, i amb ganes d’organitzar la següent edició la primavera que ve!”
Gràcies!

?

El passat dissabte 9 de març vam celebrar el carnaval al poble amb les famílies i mestres de l’escola. Des de petits fins als més grans, tothom es va disfressar i vam anar cantant i ballant al ritme de la Batukada pels carrers del poble.

Gràcies a totes les famílies per participar, l’any que ve més i millor!

Aquí us deixem algunes imatges ( cliqueu damunt de la imatge per poder veure l’àlbum fotogràfic).