PROJECTE EDUCATIU

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE  PEC 15-10-19
PROJECTE LINGÜÍSTIC DE L’ESCOLA MARE DE DÉU DE LA MERCÈ 2019_c5004073_EL_ PROJECTE_ LINGÜÍSTIC_ESCOLA
PROJECTE ESPORTIU DE CENTRE  PEsC Sant Ramon-1
ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE EDC

Visió centre educatiu:

L’objectiu de la nostra escola és formar persones proactives que es coneguin a elles mateixes: com som per dins, com ens sentim, quines són les nostres fortaleses i debilitats.

A la nostra escola pretenem mostrar camins per arribar a formar persones íntegres ens tots els àmbits de la persona: físic, emocional, mental i subtil amb l’acompanyament de les famílies.

També donar les habilitats i estratègies necessàries per poder superar les dificultats tant interiors i exteriors i créixer de manera lliure, assertiva, democràtica i solidària.

La nostra raó de ser:

– Acompanyar processos de creixement integral de la persona sense judici i respectant el rol que desenvolupa cadascú.

– Facilitar al nen espais amb ambients acollidors amb un clima positiu i de confiança per tal de fomentar emocions benestants.

– Posar consciència en els conflictes i resoldre’ls a través de la conversa, l’acord, etc.

– Situar a l’alumne com a protagonista del seu aprenentatge fent la seva pròpia avaluació.

– Ser una escola acollidora, oberta i preparada per acceptar tots tipus d’alumant independentment de la seva procedència i les seves necessitats educatives.

– Ser una escola oberta i compromesa amb el poble, el país i el món.

– Compromesa amb el medi ambient.

– Basar-se en la democràcia en tots els nivells: de mestres, alumnes, famílies i PAS.

– Una educació que es basi en els quatre pilars de Delors: aprendre a ser, aprendre a fer, aprendre a conviure, aprendre a conèixer.

– Impartir una educació compartida amb tota la societat i sobretot que les famílies s’impliquin realment en la formació dels fills.