Espai de migdia

L’espai de migdia és l’espai interlectiu que va des de les 12.30h a les 15h. Aquest espai inclou el moment del menjar i també d’altres propostes pedagògiques.

Amb l’objectiu que els infants visquin coherentment tots els moments que passen a l’escola és important que es respectin en aquest espai també els principis filosòfics, psicològics i pedagògics que caracteritzen l’essència del projecte pedagògic de l’escola Mare de Déu de la Mercè de Sant Ramon.

ens servim el menjar

Fomentem l’autonomia dels infants al llarg dels moments a l’escola posant a l’abast de l’infant aquells recursos que afavoriran que ho pugui fer sol i que no necessiti l’adult per fer-ho. En el moment de dinar els infants se serveixen el menjar al seu plat amb l’acompanyament de l’adult.