Espurnes barroques. Coneixem el violí barroc amb Adriana Alcaide

La setmana passada vam rebre la visita de l’Adriana Alcaide, violinista professional que ens va apropar el coneixement del violí i ens va donar a conèixer algunes danses que es van interpretar el dissabte 13 de maig al concert “Espurnes Barroques” al Santuari de Sant Ramon.

Aquesta activitat, subvencionada per l’Ajuntament de Sant Ramon, ens ha oferit l’oportunitat de conèixer de primera mà el violí barroc; i escoltar i interpretar algunes de les suites de Bach a totes les comunitats de l’escola, adaptant el taller a cada nivell escolar. Amb l’Adriana hem pogut escoltar, ballar i cantar, des del respecte i gaudi vers la música barroca.

Agraïm a l’Adriana i a l’ajuntament aquesta oportunitat d’enriquiment musical.

(Cliqueu damunt la imatge per a veure el recull fotogràfic del taller).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *