EL CARNAVAL JA ÉS AQUÍ!

El carnaval ja és aquí!!

Aquest divendres passat, infants, famílies i mestres ens hem reunit al pati de l’escola per a celebrar el carnaval!

Els infants de l’escola han amenitzat la trobada amb un espai de photocall i una petita rua per a donar la benvinguda a les famílies i passar una estona de gaudi i disbauxa tots plegats. També hem pogut escoltar les veus de l’alumnat de 6è, els grans de l’escola, que han obert la trobada.

Finalment, agrair la iniciativa de l’AFA amb la seva xocolatada solidària, amb la qual, els diners recaudats aniran destinats a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Amb tot això, hem convertit el pati de l’escola en un espai de trobar-nos i compartir des de l’alegria, la disbauxa i la solidaritat.

Moltes gràcies a tota la comunitat educativa per a fer-ho possible!

(Cliqueu damunt la imatge per a veure el recull fotogràfic)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *