MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES

Les matemàtiques formen part de la vida, ens agrada dir també que la vida és matemàtica. És per aquesta raó que vetllem perquè les matemàtiques a l’escola siguin vivencials, manipulatives i que permetin als nens i les nenes desenvolupar el pensament matemàtic.

Els problemes vinculats a la vida, els materials Montessori, els jocs o els materials creats per nosaltres i una gran quantitat de situacions quotidianes són les eines d’aprenentatge principals dels nostres alumnes.

A l’hora de fer matemàtiques entren en joc els sentits, la raó i l’emoció; ingredients indispensables perquè es doni un aprenentatge de base sòlid.

Cliqueu damunt de la imatge per veure l’àlbum fotogràfic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *