Engeguem el projecte Harmonicus

El projecte Harmonicus ja és una realitat a la nostra escola. Un projecte innovador que pretén apropar el “fer música” als alumnes de primària.

Ja són forces escoles que han optat per introduir un nou instrument: l’harmònica. A la nostra escola ho hem començat a la classe de tercer.

El passat 25 d’octubre ens va visitar el Sergi Raya, el creador d’Harmonicus, ens va presentar diferents harmòniques i vam tocar junts!

Des d’aquell dia ens vam entusiasmar i la veritat és que l’espera s’ha fet llarga…

Aquest divendres vam posar el nom als llibres, a les harmòniques i vam penjar la cinta (perquè no se’ns caigui a terra).També vam llegir els consells inicials per tocar correctament i vam provar a veure com sonavem tots junts!!! Uaaaau!!!

La consigna era: només bufem (perquè també es pot aspirar), ho fem suau, mirem la mà de la Maria i toquem el forat q ens digui.

Mireu mireu:

Estem molt il•lusionats!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *