Més enllà de l’arc iris – versió confinada 2020

“Si els ocells volen lliures,

per l’arc iris,

llavors, perquè no ho faig jo?”

Cançó gravada pels nois i noies de la classe de sisè. 15 de maig de 2020

Mireu el video fins al final que hi ha una sorpresa! Gràcies Joan!

1. Araceli Ibáñez

Quina il·lusió m’ha fet veure-us i sentir-vos! Una cançó meravellosa, plena d’esperança en aquests moments. Una llàstima que no hagueu pogut estrenar.
    Una abraçada i molts petons, artistes, que m’heu fet emocionar molt! Una latra per a tu, Joan.

1. Nana and Grandad Eaton

Congratulations to the School from Nana and Grandad Eaton. It is really beautiful. We wish all the children our best wishes and hope they can see each other soon. Xx

2. Roser

Hola sisè! Quina cançó més bonica i preciosa!
    Fa dies que penso en tots vosaltres i avui hi he pensat de manera especial.
    M’ha encantat la cançó i m’he emocionat molt. Sou una “canya” de grup!
    Una abraçada immensa i infinitat de petons!!

3. Ceci

Què emocionant! Aquesta nit pensem en totes i tots vosaltres i ja trobem a faltar el que voldriem haver viscut. Però ens quedem amb tots els moments viscuts plegats a l’escola. Això ja no ens ho treu ningú!!! Sou genials!! Fins aviat!

4. Tamara

Ei “bonicos” i “floretes”! esteu molt grans i mac@s!!! Quina cançó tan xula! M’heu fet emocionar i sobretot sentir-vos molt prop. Aquesta obra passarà a la història!
    Una abraçada ben gran des de terres valencianes!
    Tamara