Educació Viària

El passat mes d’octubre els alumnes de sisè vam rebre la visita de la policia local en la tercera etapa del programa d’educació viària que iniciem a 2n, continuem a 4t i finalitzem a 6è.

En aquesta ocasió la formació va tenir dues parts, la primera, el 13 d’octubre que va ser a l’escola, on ens vam parlar de circulació, senyals, bones pràctiques i bons hàbits.

La segona part va ser fora de l’escola, el dia 27 d’octubre vam anar al Parc Infantil de trànsit a posar en pràctica tot el que vam aprendre. Ho vam passar genial! I ens van felicitar!

img-20161105-wa0007 img-20161105-wa0008img-20161105-wa0006